Conversație la Zoo

Ieri am făcut o lungă plimbare cu soțul și copilul, ajungând chiar și la grădina zoologică. Nu, contrar așteptărilor, copilul meu nu a făcut nimic mai spectaculos decât să povestească în limba lui unică în lume cu un struț, pe care l-a salutat respectuos la plecare, fluturându-i mâna liberă (cealaltă fiind ocupată cu un cornet cu înghețată). Am avut parte, în schimb, de o întâmplare absolut delicioasă oferită de un grup de necunoscuți. 

Am surprins următorul schimb de replici:

  • (copil)   – Mama! Am găsit un leu aici!
  • (mama) – Da? Ai mai găsit un leu? De ce o fi el separat de ceilalți?
  • (copil)   – Cred că-i maidanez!!

Mi s-a părut genială replica, fapt pentru care îmi permit să o împart și cu cititorii mei. Chiar merităm un strop de umor pur și nevinovat la sfârșit de săptămână.

lion_ft-184x184Image source : http://goo.gl/zbvj9i

Leave a Reply

