Gânduri într-o dimineață de luni

Mi-am privit curtea. Îndelung. Am sorbit din cafeaua caldă și aromată.

M-am întrebat ce ar fi diferit la nivel vizual dacă nu aș avea copii. Cum ar fi curtea noastră dacă nu am avea un prichindel care să alerge și să chiuie pe acolo. Mi-am dat seama că cel mai vizibil aspect este cel cromatic. Dacă nu aș avea un copil mic, în curtea mea nu ar fi o atât de mare varietate de culori. Nu ar fi nici monocromă, dar obiectele ar urma o orientare oarecare și ar fi mai puțin agresivă pentru privitori. În al doilea plan, pe care l-am deslușit doar către ultimele guri de cafea, curtea mea ar conține mult mai puțin material plastic. Acum este o oază de masă plastică, viu colorată și lipsită de coerență.

M-am întrebat apoi dacă îmi pasă. Dacă ar fi mai bine fără un copil. Ar fi mai liniștit, da, dar nu mai bine. Probabil mai simplu. Mult mai altfel. În primul rând, nu aș avea o curte în absența unui copil. Aș fi locuit în continuare într-un bloc.

Nu va avea la nesfârșit 3 ani. Jucăriile și tipurile de obiecte care ne înconjoară își vor modifica specificul în timp. Zâmbesc complice și iau drumul bucătăriei, urmând să spăl cana de cafea și să încep propriu-zis lunea.

6696400863_2cec345eb2_z

Image source : http://goo.gl/QyQnQx

Leave a Reply

