Moarte subită. În două rânduri.

Am murit de două ori.

Odată pe masa de operație din spital – era frig și întuneric,

auzeam voci frânte, scrâșnete metalice și apoi .. nimic.

Bezna opacă a cuprins și mintea și urechea și pulsul.

A doua oară mi-a fost zdrobită inima

– prelevată pentru un transplant,

așteptând să palpite în adolescență de necunoscut –

plonjând din cer în carcasa unui avion în flăcări.

Am fâsâit și eu puțin, cât o scânteie de butelie,

spectaculos am pierit, în valuri de foc și cenușă.

E liniște iar.

Atâta liniște încât o aud cu ecou.

http://goo.gl/Q0flMUImage source : http://goo.gl/Q0flMU

 

Leave a Reply

