Confirmari

Lasa-mi, lasa-mi scris ca ma iubesti. Spune-mi in scrisori, scrie-mi in felicitari de ziua mea, in bilete prinse pe frigider, pe coperti de carte, pe zidurile casei, in mesaje virtuale. Scrie-mi des si lasa-mi dovezi palpabile ca totul a fost real, chiar daca pleci cu tot ce-ai spus vreodata, chiar daca mintea mea te uita. Scrie-mi ca sa stiu ce-a fost odata.
Indeparteaza moartea, timpul, spaima prin cuvinte. Mici, marunte, nesigure si urat caligrafiate. Lasa-mi cuvintele pentru ceea ce a fost, pentru ceea ce mi-ai dat. Sa am in mana oricand rezumatul a tot ceea ce a fost candva al meu.

Semneaza-te. Semneaza tot ce notezi. Scrie-ti numele complet dupa fiecare punct, la finalul fiecarei fraze. Sa stiu ca ai fost real. Sa nu-ti uit numele. Sa nu scrii “iubitul tau” sau “sotul tau”. Sa nu te semnezi “eu”. Sa scrii nume – prenume. Data din veac. Sa pot sa-mi amintesc de tine oricand. Cu chip si nume, cu voce si privire. Sa stiu mereu ca esti tu in spatele vorbelor de dor. Sa ramana scris ceea ce-mi spui ades. Sa pot reconstitui oricand din literele supei de pui, din nisipul de pe plaja, din zatul de cafea.. sa pot reface oricand istoria care ma tine zambind.

love-written-wallpaper

Image source : http://goo.gl/12yYMT

Leave a Reply

