Au înnebunit cu toții!

Doar mie mi se pare deplasat să găsești în magazine raioane special amenajate pentru decorațiuni și obiecte specifice Crăciunului?!?! În data de 13 octombrie am avut surpriza de a mă poticni într-un hipermarket (nu dau nume pentru că sunt sigură că situația e acceași în toate) de rafturi apărute peste noapte, înțesate cu globuri, instalații de pom și beteală pentru Crăciun. Am stat preț de o secundă în cumpănă dacă s-a întâmplat vreo ciudată trecere a timpului și dacă suntem cumva în decembrie.
După rafturile debordând de culorile și mirosul Crăciunului, m-am împiedicat de raionul cu decorațiuni și obiecte tematice pentru Halloween.
Încep să cred că de la anul o să fim într-o permanentă sărbătoare din care nimeni nu mai poate înțelege nimic. Un An Nou-Paști-Rusalii-Halloween-Crăciun lungit și extins pe 365 zile, fără noimă, fără iz de sacralitate ori farmec.
Și toată această strălucire organizată comercial pe sărbători care urmează, înghesuită ostentativ cu mult prea mult timp înainte de data la care se vor petrece mă întristează peste măsură.

 

Am conturat un chestionar mai jos, unde se pot bifa mai multe variante de raspuns de catre acelasi respondent, doar pentru ca sunt curioasa sa aflu daca si altii gandesc ca mine sau daca sunt de una singura in mirarea mea revoltata.

Leave a Reply

