Amintiri din studenție

La ultima cutreierare a țării noastre în autovehiculul ce aparține deocamdată băncii și nu nouă (fiind în leasing), am avut ocazia să văd o scenă inedită pentru ochii mei în vârstă de 31 ani.
Am văzut porci păscând. Scoși pe câmp, asemeni oilor, caprelor, vacilor, pășteau cuminți, concentrați și dispuși destul de grupat.
În timp ce treceam pe lângă ei meditând dacă am timp să fac o poză, mi-am amintit de anul IV din facultate. Primisem cadou un iepuraș și ieșeam cu el în iarba de lângă garsonieră. Îl legam cu un șiret maro de un picior și înghițeam – prefăcându-mă indiferentă – comentariile celor care ne vedeau pe malul apei: un cuplu ciudat care chinuia un iepure negru și își imagina că astfel animalul e mai în largul său, ronțăind iarba încă înfiptă în pământ.
Având in vedere că și eu am râs când am văzut prima dată o pisică în lesă, sunt indulgentă cu reacțiile.
Adăugând acum porcii păscând imaginilor neobișnuite pe care le-am văzut, m-am liniștit cu privire la „nebunia” personală din trecut.

Leave a Reply

