Dilemă

Îmi plac, mie personal, coincidențele fiindcă le consider confirmări nesolicitate ivite oportun în situații incerte. 

Îmi plac, tot mie personal, chiar și atunci când ele confirmă un negativ, o circumstanță pe care aș dori-o schimbată. Îmi plac pentru că mă ajută să-mi întăresc opiniile.

Ceea ce, tot despre mine personal, spune că sunt o ființă slabă, ce se bucură de instrumentele din exterior pentru a-și fundamenta interiorul. Spune răspicat că eu prefer să mă bazez și pe alte aspecte decât pe raționamentele conștientizate.

Ceea ce pare a sugera o natură superstițioasă în adâncuri. Ceea ce, pe mine personal, mă enervează la culme.

Cum să fac pace cu mine însămi?!

Leave a Reply

