Cafeaua altfel

Cafeaua este unul dintre lucrurile care mă conving de regulă de la primele ore ale dimineții că viața este frumoasă și că omenirea mai are o șansă, dacă a descoperit așa o băutură.

Dar, ritualul de savurare al cafelei este la mine însoțit și de o pasiune pentru căni. Am întotdeauna mai multe decât am nevoie și cumpăr în continuare; nu pentru că aș sparge adesea, ci pentru că nu mă pot abține din achiziționarea celor care mă atrag.

Astăzi cafeaua mea s-a aciuiat într-o cană nouă. Cea mai nouă achiziție. Aspectul aparte al acestei căni nu este neapărat faptul că e unicat (deși, orgoliul meu de scorpion jubilează și datorită acestui detaliu) ori că are un design care m-a cucerit complet (acesta fiind un uriaș adevăr exprimat din toți plămânii), ci pentru faptul că știu ale cui mâini au modelat-o, pictat-o și pregătit-o pentru mine cu drag și veselie. 

Între mine și această cană a fost dragoste la prima vedere. Nu știu dacă și cana simte la fel pentru noul ei proprietar, dar țin să-i mulțumesc în mod deosebit celei care mi-a oferit așa un obiect frumos. Andreea, felicitări pentru că știi să faci oamenii fericiți și să le aduci o lumină nouă în rutina zilelor !!!

ImageTuturor celor care doresc să vadă obiecte superbe din ceramică (și nu numai), să ofere cadouri artizanale ori să își aleagă bijuterii sub forma unor mici opere de artă concepute de o româncă minunată, le recomand site-ul de prezentare www.GloryBox.ro !

Cana mea se regăsește și pe blogul creatoarei, fapt pentru care mândria mi s-a dublat subit : http://www.glorybox.ro/2013/09/24/update-ceramica-ce-a-fost-si-ce-mai-este/

 

Leave a Reply

