Constanță

Când mă simt bine îmi place să citesc. Când mă simt tristă îmi place să am o lumânare parfumată aprinsa și să citesc. Când sunt îndragostită îmi place să scriu scrisori și să citesc. Când sunt fericită îmi place să mănânc înghețată în timp ce citesc. Când mă simt singură îmi place să fumez și să citesc. Când îmi place un parc, mă așez pe o bancă la umbră, cu picioarele la soare și citesc. Când mă simt trădată, îmi place să plâng și să citesc. Când mă simt mamă îmi place să stau alături de copilul meu și să-i citesc. Când mă simt bătrână îmi place să citesc ce-am scris când mă consideram tânără. Când sunt melancolică îmi place să citesc scrisori primite, selectate aleator din dosare și cutii prăfuite. Când îmi e dor de fratele meu de cruce îmi place să-mi citesc gândurile pe care le notam când îi vegheam somnul, noaptea în spital. Când sunt superstițioasă îmi place să citesc în stele, în palmă și în cărți. Iar când îmi dau seama că viața e uneori o glumă proastă, îmi place să mă citesc pe mine ca pe-o carte scrisă pentru amuzamentul altcuiva.

Leave a Reply

