Reacție întârziată

Mă uit în tavan, mă prefac a fi adormită (nu frumoasa adormită, doar adormită) și aștept să adoarmă copilul meu. Mă gândesc cum va fi mai târziu, când va crește, va ști poezii și seara, înainte de culcare, va spune o rugăciune. Mă întreb cum o să-i prezint eu tot aspectul religiei, cum o să mă exprim despre Dumnezeu și cum o să încerc să fiu obiectivă și să nu influențez itsoria religiilor cu unele dintre convingerile mele personale, cât de greu îmi va fi să nu …

Brusc, am o cutremurare și nu e din cauza frigului din încăpere. Simbolul creștinismului este crucea. Îți porți crucea, împarți crucea cu altcineva sau pui cruce unei activități… Îți faci cruce înainte de un drum lung, de un examen sau când pășești în lăcașuri sfinte. Dar oare de ce a fost ales acest simbol din tot ceea ce încearcă să ne învețe întruchiparea binelui din lume?! Cea mai sângeroasă dintre imaginile religioase. Cel mai dur dintre gesturi.. două săbii care fac un joc al tăieturilor în aer.. Cruzime, sânge, tristețe și viața sub semnul condamnării îmi inspiră brusc acest semn al crucii.. E un simbol care pentru prima oară în viață îl conștientizez ca un resentiment..

ImageImage source : http://goo.gl/fICDkp

 

One thought on “Reacție întârziată

Leave a Reply

