Una după alta, la grămadă dar atât de bine individualizate..

Viața e o nebunie !!

E o nebunie exact cum ar trebui să fie.

Simți că ești viu atunci când oscilezi pe parcursul unei zile între miliarde de senzații și gânduri, între un noian de sentimente care te copleșesc de la o clipă la alta. O veste bună, o știre șocantă, o pățanie grozavă, o lovitură sub centură, o rană redeschisă, o melodie superbă, un accident, o vorbă de la un prieten, un gând măreț, o tentativă de invidie, o mângâiere primită fără a fi cerută, o întâlnire întâmplătoare, bucuria unui apus, palma primită de la aceeași viața care dă și care ia, care împarte și desparte.

Iubesc viața aceasta amestecată, amețitoare, uluitoare și încântătoare. Și eu sunt tot eu atunci când plâng, când râd, când mă încrunt, când îmi arde obrazul sau când mă avânt într-un atac personal. Sunt tot eu când mă împiedic de piatra din drum și tot eu cea care pregătesc cadouri surpriză pentru cei dragi.

Alerg de la bucurie la extaz înapoi la dezolare și melancolie ca măgarul vestitului Buridan, cu singura deosebire că pe mine mă împing de la spate către un set ori altul de hrană emoțională întâmplările vieții, faptele cunoscuților, zeii cei necunoscuți și nu propria nehotărâre.

Dacă ai lăsa omul să aleagă, nu ar ezita să spună că își dorește o fericire permanentă. Dar e bine că omul nu e lăsat să aleagă. Atunci platitudinea unei constante mulțumiri nu i-ar mai rezerva acele victorii personale că a depășit ceea ce părea imposibil de depășit..

Image

Image source : http://goo.gl/ady43j

Leave a Reply

