Eu si Marea

Marea iti da cea mai puternica senzatie de evadare.’ mi-a spus cineva odata..

Pe mine marea ma fascineaza, osciland purtata de valurile ei intre beatitudinea de a o respira si furia de a-i vedea esenta: sedimenteaza maniacal victime inghitite dupa bunul plac, aglomereaza resturi printre vietati ce traiesc cu iluzia libertatii, aduna cioburi de trecut si pe toate le afunda in straturi unele peste altele recreand la infinit fundatia unui viitor la fel de incert. Imi este greu sa o iubesc, imi repugna prin asemanarea cu omul, imi displace prin distanta pe care mi-o impune, insa mi-e imposibil sa o ignor sau sa o uit.

Leave a Reply

