desene

desene in nisip.

desene pe pereti ——

cand eram copil bunicul meu nu stergea niciodata desenele mele colorate de pe pereti. in rest, toti urlau la mine ~ ca distrug zugraveala, ca stric peretii, ca imi bat joc de munca oamenilor…
el insa imi ingaduia orice pofta desenatoare, oriunde as fi ales sa o protapesc. de fapt, nu i-a mai lasat sa-i zugraveasca camera timp de 15 ani ca sa ramana macar 2 desene pe peretele din camera lui.

credea ca e un lucru bun sa incurajezi imaginatia, sa incurajezi libera exprimare… si desi am desenat o furnica uriasa cu prea multe picioare nu am devenit niciodata artist plastic. insa am o memorie foarte buna: stiu exact cum arata furnica uriasa si rosie de langa clanta usii.

desene in minte.

desene in memoria omului ——

amintirile si gandurile profunde se deseneaza singure in cugetul nostru si sufletul le coloreaza in fiecare zi altfel…….

Leave a Reply

